Kolejny ciekawy artykuł udało mi się znaleść na internecie. Tym razem dotyczy on prowadzenia rozmów. Moje doświadczenie sprawia, że całkowicie zgadzam się z wypowiedzią autora w tym artykule. Najczęściej zadajemy pytania, na które odpowiada się tak lub nie, jednakże takie pytania nie są do końca wygodne. Zwykle chcielibyśmy uzyskać odpowiedź twierdzącą na nasze pytania, zwłaszcza jeśli spotkanie prowadzimy w większej grupie. W takiej grupie jedna odpowiedź na NIE może wszystko zniszczyć i nie pozyskamy żadnej nowej osoby, czy to sprzedawcy, czy być może przyszłego lidera. Dlatego lepiej zadawać pytania innego typu, na które odpowiedź rozmówca musi rozwinąć. A jak to zrobić, przeczytajcie sami w zamieszczonym poniżej artykule. Znajdziecie tam również odpowiedź na pytanie, czemu odpowiedzi na pytanie, w formie rozwiniętej, są cenniejsze od odpowiedzi tak - nie.
Polecam
poniedziałek, 15 marca 2010
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz