Wiele ludzi nastawia się na sprzedaż produktu.... i dużo na tym tracą, przecież produkt jak produkt, można pójść do sklepu i kupić podobny... nie taki sam bo zapewne go nie ma w sprzedaży w sklepie ale podobny...
Dlatego ważną rzeczą jest by sprzedawać korzyść, a nie produkt. Pokaż klientowi co zyska kupując u Ciebie i kupując właśnie ten produkt a nie produkt z półki sklepowej. Pokaż jakie są zalety kupna u Ciebie. Wymień wszystkie korzyści jakie przyjdą Ci do głowy, ale również pokaż jak klient wiele może staracić gdy nie będzie miał tego produktu, lub gdy zakupi go u kogoś innego. Z pomocą mogą tu przyść karty stałego klienta. To tak przykładowo, ale możesz znaleść też swoje własne rozwiązania - korzyści z kupowania właśnie u Ciebie.
pamiętaj zatem: sprzedawaj korzyść jaką klient osiągnie, a nie produkt :)
Powodzenia
poniedziałek, 8 marca 2010
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz