- możemy coś kupić nie wychodząc z domu (szczególnie poszukiwany sposób wśród ludzi zaganianych, albo też takich, którym z jakiś powodów ciężko wyjść z domu i oczekują, że produkt sam do nich przyjdzie, albo kupują przez internet)
- od przedstawiciela możemy dowiedzieć się różnych konkretów dotyczących danych produktów, zasięgnąć rady na spokojnie a nie w rozgardiaszu sklepowym, gdzie ledwo słyszysz własne myśli
- produkty nie trafiają na półki sklepowe, przez co są tańsze!! O czym bardzo często zapominamy. Produkty tafiające na półki sklepowe objęte są marżą na dostawców, wynajęcie lokalu, pracowników etatowych, a więc cena automatycznie idzie do góry. W sprzedaży bezpośredniej unikamy wszelkiego rodzaju marż, jedyna marża przypada na osobę, która te produkty nam dostarcza, ale jest ona nieporównywalnie mała w stosunku z marżami narzucanymi przez sklepy.
- zdarzają się firmy, które pozwalają zwracać produkty otwarte i zużyte np do 30% jeśli klient jest niezadowolony, lub zwrot produktu gdy z niego nie jesteśmy zadowoleni w czasie użytkowania
- no i w końcu masz stałego dostawcę produktu, więc raczej masz pewność, że nie będzie Ci chciał wepchnąć chłamu, bo to skończy się dla niego stratą klienta, a kupując w sklepie, często kupujemy przysłowiowego "kota w worku"
- ponadto często te produkty są traktowane jako coś elitarnego, bo przecież nie do każdego produkty te dotrą, dlatego są bardzo lubiane przez ludzi zamożnych i tu otwiera się pole do popisu :)
czwartek, 18 lutego 2010
Produkty MLM nie są dostępne w normalnej sprzedaży...?
Czytałam już wiele stron na temat MLM, ale jakoś nigdy nie natkęłam się na artykuł dotyczący bezpośrednio produktów. Może jest to aż tak oczywiste, że nikt o tym nie pisze? Sama nie wiem. Jeśli ktoś dotarł do moich wypowiedzi na temat co to jest w ogóle MLM to zapewne doczytał, że chodzi o sprzedaż bezpośrednią, ale jeśli nie to teraz chciałabym to podkreślić. Produkty firm zajmujących się MLM (przynajmniej tych firm które ja znam) są rozprowadzane za pomocą sprzedaży bezpośredniej, czyli nie ma ich w sklepach.... są tego zapewne plusy i minusy, ale logicznie rzecz biorąc jakby były w sklepach, to po co byliby nam sprzedawcy bezpośredni. Sprzedaż bezpośrednia ma wbrew pozorom wiele atutów:
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz