czwartek, 17 czerwca 2010

Kilka dni później :)

Kasia: Cześć Agnieszko, udało mi się umówić koleżanki mamy na spotkanie
Aga: To super, kiedy by ono miało być?
K: w środę o 16, będzie Ci pasowało.
A: hm.. zaraz zerknę w grafik, tak w środę po południu nic nie mam, a zatem załatwione. Teraz musimy się przygotować, omówić co i jak, żebyśmy wypadły profesjonalnie, liczę na to że mi pomożesz
K: jasne, tylko mi powiedz co mam robić
A: musimy przygotować rekwizyty i podzielić się tym kto o czym opowiada
K: aha
A: myślę na początek, że Ty już dość dobrze znasz nasze produkty więc z powodzeniem mogłabyś o nich opowiedzieć, a ja zajełabym się stroną ofertową - tzn. opowiedzieniem o biznesie. Co Ty na to?
K: fajnie tylko nie wiem czy sobie poradzę
A: nie martw się pomogę Ci, może ja powiem parę słów na początek a potem jak będziemy omawiać produkty to oddam Ci głos
K: ok
A: no i musimy przygotować wszystko, powiedz mi czy będziesz to mogła tam zawieźć i zostawić wcześniej, czy będziemy musiały wszystko zabrać ze sobą?
K: mogę zawieźć wcześniej
A: o to fajnie, bo tego trochę będzie, a teraz może spiszemy co potrzeba
K: ok, mam nawet kartkę
A: no to do roboty
- Aga i Kasia spisują potrzebne rzeczy, wyszła tego cała długa lista, wszystko może się przydać w takim momencie, więc lepiej mieć więcej niż zamało. Lista napewno będzie różna w zależności od prowadzonego biznesu, dlatego też jej tu nie podaję
A: no skończone, chyba mamy już wszystko zaplanowane
K: no chyba tak
A: to co w takim razie spotykamy się w środę na miejscu, czy wolisz żebyśmy pojechały razem z tąd?
K: mi to obojętne, jak Ty wolisz
A: to może spotkajmy się tu, a po drodze jak będziesz miała jakieś pytania to się jeszcze dogadamy
K: dobrze, zatem do środy, tak ?
A: tak do środy, miłego popołudnia i do zobaczenia
K: papa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz